De bocht
- JeeGee
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Fijn die mening van jou en ja die mag je hebben. Maar kun je dan tenminste ook nog iets over de foto zelf zeggen?
Overigens heb ik genoeg legale visits gedaan waar de eigenaar toestemming heeft gegeven
Overigens heb ik genoeg legale visits gedaan waar de eigenaar toestemming heeft gegeven
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Gefeliciteerd met je mooie TC.
Mooie foto met mooi licht en lijnen die je de foto in trekken.
Ik heb niet zo'n probleem met het betreden van andermans eigendom vermits je niets vernielt of weghaalt. Ik doe het zelf ook regelmatig al zijn de panden die ik betreed niet van dit kaliber. Mocht je een eigenaar treffen dan is het probleem meestal snel opgelost als je uitlegt dat je geen commerciele bedoelingen hebt maar gewoon een hoby fotograaf bent.
Mooie foto met mooi licht en lijnen die je de foto in trekken.
Ik heb niet zo'n probleem met het betreden van andermans eigendom vermits je niets vernielt of weghaalt. Ik doe het zelf ook regelmatig al zijn de panden die ik betreed niet van dit kaliber. Mocht je een eigenaar treffen dan is het probleem meestal snel opgelost als je uitlegt dat je geen commerciele bedoelingen hebt maar gewoon een hoby fotograaf bent.
- JeeGee
- Moderator
- Contacteer:
Klopt Fran, ik ben nog van de echte Urbex garde, take nothing but pictures, leave nothing but footsteps. Dus niets verplaatsen en zeker niets maar dan ook absoluut ook niets meenemen want dat is pure diefstal.
Vaak genoeg met een eigenaar of politie gesproken en als je uitlegt wat je doet dan is het meestal geen enkel probleem.
Vaak genoeg met een eigenaar of politie gesproken en als je uitlegt wat je doet dan is het meestal geen enkel probleem.
- Industrial63
- Lid

- Contacteer:
Je wil niet weten hoe dat er nu uitziet door die sprayers en verrekte airsofters....Bryan schreef:Mooie plaat. Blijft een leuke locatie. Benieuwd of de brandweerauto er nog staat.
- Bryan
- Lid

- Contacteer:
Altijd jammer zo iets. Heb al een aantal jaar geen urbexlocaties meer bezocht, maar toch... ik mis het.Industrial63 schreef:Je wil niet weten hoe dat er nu uitziet door die sprayers en verrekte airsofters....Bryan schreef:Mooie plaat. Blijft een leuke locatie. Benieuwd of de brandweerauto er nog staat., mooie plaat hoor , hier zit het glas er tenminste nog in...