Fotobesprekingen kunnen via een live internetverbinding o.i.d. plaatsvinden. De organisatie (logistiek, techniek en modereren) ligt bij de forumleden.
Forumregels
Fotobesprekingen kunnen via een live internetverbinding o.i.d. plaatsvinden. De organisatie (logistiek, techniek en modereren) ligt bij de forumleden. De bijeenkomsten kunnen periodiek of ad hoc gehouden worden. Foto's die tijdens deze bijeenkomsten worden besproken kunnen in dit forum "Fotobespreking" worden geplaatst ter ondersteuning van de organisatie.
In deze post kunnen de foto's ter bespreking in de zoom meeting worden geplaatst. Er mogen meerdere foto's worden geplaatst. Graag bij iedere foto de betreffende Exif plaatsen, dat is makkelijker bij de bespreking.
-- 05 jan 2023 16:30 --
1.
update 1
update 2
F 16.0,1/30, ISO 100
2.
F 4.5,1/3200, ISO 100
3.
update
F 8.0, 1/80, ISO 200
4.
F 4.0, 1/125, ISO 160
Alle foto's genomen met Ricoh GRIIIx
Laatst gewijzigd door fran op 10 jan 2023 16:29, 2 keer totaal gewijzigd.
Update F1.
Nu heb je het bovenstuk met de gaatjes weggelaten. Dit was net het eferentie stuk naar de gaatjes in de traptreden. Het witte deel vind ik beter alleen zou ik de bovenkant van de bovenste terede recht maken want die komt nu erg ongelijk en rommelig over.
F3 en F4 zijn een hele verbetering voor mij.
-- 10 jan 2023 16:30 --
Updates geplaatst overeenkomstig voorgestelde nieuwe uitsneden.
@Fran: beide updates van het water vind ik een verbetering. Ook de update van de schors. Het maakt het nog wat abstracter, wat mij persoonlijk nog meer aanspreekt.
@ Jan: de update vind ik minder, die van Fran spreekt me meer aan. Die met de trein vind ik wel beter. Zonder de bovenleiding komt ie mooi los van het kader.
@ Joop: de update vind ik een verbetering.
gr Harry
Peter jouw update van jouw laatste fot s voor mij een enorme verbetering. He rood is nu ook niet meer zo schreeuwend en het geheel is nu meer sprankelend. (Net Kerst )