Ben op slag verliefd.
Merel of roodborst?
- GladiusMaximus
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
.
Fraai, maar had hem dan wel de rest van zijn six pack laten zien. Gaat misschien toch wel lukken, het is hier net een Vogel-Tinder.
.
.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Lijkt me wat oververzadigd, vooral de warme kleuren. Maar waarschijnlijk werkt dat prima op de socials 
- Ron62
- Moderator
Voor mij is dit 'm ook niet, leuke pose van de Merel, maar qua kleuren teveel rood, achtergrond vol ruis en weinig detail in de Merel....ook vind ik de afgezaagde planken waar ie op zit ook niet echt natuurlijk overkomen, lijkt een beetje op een voertafeltje of zo.
- Fotosmurf
- Moderator
- Contacteer:
Ik denk een roodborst.
Kleuren mogen iets minder heftig, kwestie van smaak dus als jij het mooi vindt lekker zo laten.
Ik beoordeel alleen maar wat ik zie en doe dat waarschijnlijk grotendeels op mijn smaak.
Kleuren mogen iets minder heftig, kwestie van smaak dus als jij het mooi vindt lekker zo laten.
Ik beoordeel alleen maar wat ik zie en doe dat waarschijnlijk grotendeels op mijn smaak.
- petervaneekelen
- Moderator
- Contacteer:
Was een associatie obv de vogel-Tinder. Wat te vergezocht blijkbaar.Gaveaupiano schreef:Wat die socials ermee te maken hebben, begrijp ik niet.
- Ron62
- Moderator
Dat klopt, daar zit ik ook niet vaak in en maak m'n vogelfoto's regelmatig vanuit de auto, lopend in de vrij natuur, of vanuit een raam dat open staat.Gaveaupiano schreef:We zitten niet allemaal in een schuilhut...
Ook dat klopt en dan vind ik het ook de kunst om te proberen om geen onnatuurlijke objecten in beeld te krijgen.Gaveaupiano schreef: En nee, het is geen natuurlijke omgeving, maar dat zijn dierentuinen ook niet.
- muggie
- Lid

Ik volg de opbouwend bedoelde kritische opmerkingen wel. Daarbij merk ik op dat geen van die opmerkingen objectief zijn! Dat zijn overigens de niet-kritische opmerkingen evenmin!
Ik heb de indruk dat je wat bent doorgeschoten in de verscherping. Ik zie bijvoorbeeld randjes rond het pootje en rond het uitstekende veertje aan de flank van de vogel.
Ik heb de indruk dat je wat bent doorgeschoten in de verscherping. Ik zie bijvoorbeeld randjes rond het pootje en rond het uitstekende veertje aan de flank van de vogel.
Ik ben het wel eens dat ze niet altijd geposeerd op een takje moeten zitten. Ik vind het een leuke foto.
Ik vraag me wel af waarom de pootjes naar onder steeds lichter worden.
Ik vraag me wel af waarom de pootjes naar onder steeds lichter worden.