Voor Scheveningen was het van de week een dringen van jewelste.... Op het strand viel het nog wel mee. Foto laat in de middag geschoten met vrij hard en laag licht. Nog wat twijfel tussen 1 en 2 ...
Olaf: inderdaad, iets teveel rechtgezet naar links.... Wendy: zelf ook een beetje voorkeur voor 1 vanwege dat effect; vond de lucht ook wat hebben vandaar een uitsnede als foto 2
Hoezoe 2 onderwerpen? Het strand is niet alleen maar zon en zee en "natuur".... Zag dit tafereel en vond wat tegestelling betreft een sterke combinatie voor een foto....
Bedankt voor jullie reacties! Flipje: moet je de plannen voor Scheveningen maar eens bekijken, ze willen er een 2e Willemsta Curacao van maken met een grote cruise terminal...... Peter: licht heb ik met opzet wat harder gemaakt omdat ik denk dat het bij deze opname goed doet.
Er stond vanavond een foto van de schepen in de krant; blijkt dat ze liggen te wachten op werk en dat een haven te duur vwb liggeld.... Senna: als ik het randje droge zand wegcrop vind ik de mensen wat te krap in beeld komen. Clonen kan nog een optie zijn...