Wil je de piraten-scene van toen naar de tijd 40 jaar later brengen, dan laat je het verouderingsproces van die scene zien met de eerlijke kleurenfoto van 2014.
heb ik prijs?

Frans, ik heb de poederdoos en potjes met zalfjes en smeerseltjes van m'n echtgenote erbij gepakt en geprobeerd om daarmee het "glamour" effect te creëren, maar helaas ... het bleef niet zittenFrans schreef:de gladde huid oogt als een photoshop glad gemaakte huid.

Hier ben ik het helemaal mee eens, de vraag is echt mét of zónder rimpels....Frans schreef:De vergelijking is niet echt kleur of zwart-wit maar meer kleur versus zwart-wit met forse huidbewerking.
Voor mij de huidstructuur uit foto 1 met de omzetting naar zwart-wit van foto 2.

Dan heb ik de indruk dat jullie mijn vraag niet begrepen hebben. Maar ieder staat vrij om z'n eigen vraag te bedenkenHenk47 schreef:Hier ben ik het helemaal mee eens, de vraag is echt mét of zónder rimpels....Frans schreef:De vergelijking is niet echt kleur of zwart-wit maar meer kleur versus zwart-wit met forse huidbewerking.
Voor mij de huidstructuur uit foto 1 met de omzetting naar zwart-wit van foto 2.