Vandaag was ik op de markt bij de kraam van orange the world om wat foto's te maken en me gelijk een soort van gewaagd aan straatfotografie.
Maar wel gewoon op de persoon afgestapt om te vragen of ik een portret van hem mocht maken.
Vond hij geen probleem.
Ik heb hem eerst omgezet naar zw en daarna toch een licht sepia gedaan.
Leuk portret, goed scherp op de ogen en netjes omgezet naar sepia....heel licht sepia vind ik ook meest wat prettiger kijken bij dit soort foto's, toont wat warmer.
Als ik naar de gevel achterin de foto kijk heb ik het idee dat ie heel lichtjes naar rechts helt, maar kan ook gezichtsbedrog zijn.
Als ik deze man was zou ik erg blij zijn met dit portret. Wanneer ik de fotograaf was ook trouwens. De omzetting doet het erg goed. Haarscherp op de ogen. Gewoon een uitstekende foto!
@Frans ik ben me al heel lang bewust om recht te zetten op de verticale vandaar dat ik nu ook de raamkozijnen heb gebruikt. Er zal een kleine hellingshoek van de camera inzitten maar die is te verwaarlozen denk.
Heel soms zijn de verticale ook niet top maar soms wel het enige houvast wat je hebt en dan zeg ik altijd maar: een beetje van de verticale en een beetje van Joop