Hier foto's zoom meeting 05-02-2024
Forumregels
Fotobesprekingen kunnen via een live internetverbinding o.i.d. plaatsvinden. De organisatie (logistiek, techniek en modereren) ligt bij de forumleden. De bijeenkomsten kunnen periodiek of ad hoc gehouden worden. Foto's die tijdens deze bijeenkomsten worden besproken kunnen in dit forum "Fotobespreking" worden geplaatst ter ondersteuning van de organisatie.
Fotobesprekingen kunnen via een live internetverbinding o.i.d. plaatsvinden. De organisatie (logistiek, techniek en modereren) ligt bij de forumleden. De bijeenkomsten kunnen periodiek of ad hoc gehouden worden. Foto's die tijdens deze bijeenkomsten worden besproken kunnen in dit forum "Fotobespreking" worden geplaatst ter ondersteuning van de organisatie.
- fran
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
In deze post kunnen de foto's ter bespreking in de zoom meeting worden geplaatst. Er mogen meerdere foto's worden geplaatst. Graag bij iedere foto de betreffende Exif plaatsen, dat is makkelijker bij de bespreking.
-
martinvandebeek
- Lid

- Geslacht: Man
canon eos rebel t5i
F10 1/40 sec
iso 100
brandpunt 18 mm
update
Laatst gewijzigd door martinvandebeek op 07 feb 2024 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
-
martinvandebeek
- Lid

updat 2 vind ik niet mooier, al heeft het een ander diepte effectJeeGee schreef:Update #2 en #3 staan er
update 3 vind ik wel mooier dat de kast weg is
heb ook update geplaatst
- Harry
- Lid

@ Jan: het blauw is er idd uit, maar ik blijf ook dit wat onwerkelijk vinden/ ogen.
@ Martin: mooie verbetering, de update oogt veel frisser/ natuurlijker.
@ Jeroen: Update 2 : een verbetering. Voor mij wordt de dieptewerking zo beter benadrukt. Misschien had ik het zelf iets subtieler uitgevoerd.Update 3: mooie verbetering, netjes weggewerkt. Ik denk dat als je het origineel niet had gezien, dat het niet opgevallen was.
gr Harry
@ Martin: mooie verbetering, de update oogt veel frisser/ natuurlijker.
@ Jeroen: Update 2 : een verbetering. Voor mij wordt de dieptewerking zo beter benadrukt. Misschien had ik het zelf iets subtieler uitgevoerd.Update 3: mooie verbetering, netjes weggewerkt. Ik denk dat als je het origineel niet had gezien, dat het niet opgevallen was.
gr Harry
- fran
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
@Jan, de update oogt voor mij beter dan dat blauw in het origineel, maar zoals Harry al zei het blijft een beetje onwerkelijk.
@Martin, de update is voor mij zeker een verbetering.
@Jeroen, eerste update een verbetering voor mij, hadiets minder gemogen zo ongeveer tussen de update en het origineel in. De tweede update is perfect , zonder die kast oogt het geheel veel opener en stoort die brancard mij helemaal niet meer.
@Martin, de update is voor mij zeker een verbetering.
@Jeroen, eerste update een verbetering voor mij, hadiets minder gemogen zo ongeveer tussen de update en het origineel in. De tweede update is perfect , zonder die kast oogt het geheel veel opener en stoort die brancard mij helemaal niet meer.