Meksjoef, ik zou die witte vlekken lekker laten zitten, zij horen bij de achtergrond, daar komt bij dat die vlekken geen afbreuk aan de foto doen, maar smaken verschillen nou eenmaal
De geelkop staat er echt retescherp op, heel fraai.
Licht door het bladerdek is wat het is en zoals het is. Uiteraard om de foto wat te verfraaien zou je ze weg kunnen poetsen wat goed uit kan pakken.
Ik denk dat ik het natuurlijker zou proberen te houden door in de achtergrond de hooglichten naar beneden te knallen en misschien de hele achtergrond wat donkerder zetten. Misschien als je de geelkop dan iets lichter kan zetten hij lekker van de achtergrond los komt en de achtergrond ook niet meer zo aanwezig is.
Ik zou het eerst proberen met AI, dat is het makkelijkst en als dat niet naar m'n zin zou zijn dan gewoon klonen, of een combinatie van klonen en AI.
Met AI is het gewoon een kwestie van de lichte plekken beetje ruim selecteren en dan genereren, dus niets van tekst invullen.
Ik weet het niet... Als ik het met de AI probeer, zie ik toch behoorlijk wat "ruis"/ Pixels ontstaan.
Heb een update erbij gezet, maar weet niet goed wat ik ervan moet vinden Het komt voor mij wat kunstmatig en dus onecht over