Geflitste paddenstoelen

Bloemen, planten e.d.
filipo
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Re:

Bericht Geplaatst:

Provorm schreef: Als je bij dit artikel naar de laatste foto gaat, zie je ook mijn logo. Het valt de Zoom minder op. ;-)

https://zoom.nl/nieuws/de-reportageflit ... FtKD-gqVrg" onclick="window.open(this.href);return false;
Je wist dus eigenlijk perfect over welk fotoblad ik het had en bevestigt dus wat ik dacht... :D

Zo lang er geen misverstanden ontstaan waar zij commercieel nadeel van ondervinden zullen ze niets doen en er ook geen opmerking over maken.
Maar het had minder opvallend kunnen zijn : op je site gebruik je blauw en rood, waarom dan bvb geen wit en blauw op je foto's? ;)
Provorm
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Contacteer:

Re: Re:

Bericht Geplaatst:

filipo schreef:op je site gebruik je blauw en rood, waarom dan bvb geen wit en blauw op je foto's? ;)
Twee dingen. Ik houd van een site met een witte achtergrond. Daarom op de site blauwe tekst. Op een foto vind ik blauwe tekst niet mooi en daarom voor witte letters gekozen.
filipo
Lid
Lid
Contacteer:

Geflitste paddenstoelen

Bericht Geplaatst:

Kleur van letters (bleek of donker) is sowieso, net zoals bij het bekende fotoblad, afhankelijk van de ondergrond, dus witte letters is superlogisch maar ik bedoelde dat de gelijkenis al iets minder opvallend zou geweest zijn met bvb een blauw logo en blauwe bol op foto's (met witte letters) ;)

Ik zal zeker niet de enige zijn die de gelijkenis had opgemerkt. Ik hoop enkel voor jou dat het andere fotobladen e.d. niet "afschrikt" om jou te contacteren voor een flitsartikel. ;)
En maak je geen zorgen, ik onthoud me van verdere commentaar over je logo. :proost
Hans v Ee
Lid
Lid

Re: Geflitste paddenstoelen

Bericht Geplaatst:

Gefeliciteerd met de TC :)
Megan2057
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw

Re: Geflitste paddenstoelen

Bericht Geplaatst:

Zeker even op het plusje klikken, komt de foto mooier uit, en gefeliciteerd met je TC !
Plaats reactie

Terug naar “Flora”