Tijdje geleden een studio gehuurd en een reportage gemaakt van Lennart. Mooie jongen(logisch, zoon van m'n vriend ) en bovendien een natuurtalent! De rest was aan mij....
Omdat de foto heel licht is valt mij wel de schaduw bij het rechteroog op. Verder vind ik het een gave foto en een leuke compositie en idd een mooi jongetje
Ik vind persoonlijk de verlichting er vlak uitkomen en zou wat meer schaduwen willen. Ook een beetje licht op zijn rechterwang. In zijn rechteroog zie je nog een puntje licht wat ik in zijn linkeroog mis waarom deze wat doods oogt. Heb je dat eruit geshopt of stond de flitser ver naar achteren? Het open stukje tussen hoofd en schouder leidt nogal af. Afgesneden vingers vind ik niet zo mooi.
Al het wit is een bewuste keuze. Ik wilde richting high key, maar net iets minder. Ik heb geen lichtje uit zijn oog gehaald. Waarom je daar niets in ziet? Geen idee. Op links- en rechtsvoor hadden we volgens mij twee softboxen en op het midden aan beide kanten een lamp om alles echt wit te houden. Niet intern geflitst in ieder geval.
Ook al is het vlak belicht vind het toch zeker wel passen bij deze foto. De huid wordt alleen wel heel erg licht niet over het randje maar toch. Misschien is het ook heel mooi om het geheel terug te draaien in kleur.