R6, 500 mm x 1.4 ext., ISO 2000, f5.6, 1/1250 sec.
Even op het plusje klikken voor meer details....

Hoi Ron, bedankt voor de reactie. De Rietputten waren jaren geleden ook mijn favoriete plek voor baardmannetjes, ben er regelmatig geweest, maar is best een stuk rijden voor mij en je hebt niet altijd succes. Gelukkig weet ik ze tegenwoordig dichter bij huis ook te vinden (met een beetje hulp van ervaring en Waarneming).Ron62 schreef:Mooie plaat van het Baardmannetje, Bert.![]()
Ik zal in januari of februari es gaan kijken of ze nog in de Rietputten zitten nadat het een aantal jaar een beetje overhoop heeft gelegen daar vanwege de bouw van de Blankenburgtunnel, waardoor er aan 1 kant een stuk van de Rietputten verloren is gegaan.
Hoi Bert, we zijn er samen ook nog weleens geweest, Sandra(Sandra-S) hier van het forum ging toen ook met ons mee, zij had een 400mm F/2.8 lens(als ik het goed heb van Canon).BertvanElten schreef:
Hoi Ron, bedankt voor de reactie. De Rietputten waren jaren geleden ook mijn favoriete plek voor baardmannetjes, ben er regelmatig geweest, maar is best een stuk rijden voor mij en je hebt niet altijd succes. Gelukkig weet ik ze tegenwoordig dichter bij huis ook te vinden (met een beetje hulp van ervaring en Waarneming).
Mocht je gaan, succes, hoor graag hoe het daar nu is.
Gr, Bert

Hoi muggie, bedankt voor de reactie. Ik vind het persoonlijk juist weer mooi om dat bolletje zo te zien zitten, zal binnenkort ook een "slankere" variant plaatsen.muggie schreef:Mooie foto, maar ik vind het jammer dat het vogeltje zich wat drukt. Daardoor komt het doorgaans slanke postuur niet helemaal uit de verf. Die pluisjes geven de foto wat extra’s.