Eerlijk, ik weet zelf niet goed wat ik ervan moet vinden. JA ik vind hem mooi, maar iets waar ik de vinger niet op kan leggen zegt mij, er klopt iets niet...

ƒ/6.3
335.0 mm
1/100
ISO 8000

Dat begrijp je inderdaad verkeerd. De lampen staan al aan en de uil kiest er zelf voor om daar te landen en zitten. Het enige wat het aantrekkelijk maakt, is een dood muisje achter het raam.Peter Koster schreef:Misschien begrijp ik het verkeerd en qua natuur ben ik bovendien hooguit een geïnteresseerde leek, maar je fotografeert een nachtvogel en dan zet je daar een lampen op???
Het zou zomaar dat kunnen zijn Ron. De sfeer…?Ron62 schreef:Ik vind het nu al mooi, maar denk ook dat het nog wat mooier kan als je het licht wat dimt, de 'sfeer' is er nu een beetje uit en dat is hetgeen ik minder mooi vind aan de foto en jij misschien ook wel?![]()
En ook iets meer ruimte om het raam zou voor mij denk ook nog wat mooier geweest zijn.
Hehe eerlijk is eerlijk, ik had ook een keer een vergelijkbare gedachteHans v Ee schreef:Ik denk dat er stenen om de ruit horen
DankjeRGS schreef:Fraaie plaat en de kleuren kloppen ook mooi van de uit en het raam eromheen
Was ook mijn gedachteBoelo81 schreef:Hij duikt ook overal op. In dit geval op een fotogenieke plek. Het raam mag wel iets meer ruimte hebben van mij.