Al een paar keer wezen kijken en blijf in gesprek met mezelf (gevaarlijk) dat ik het een goed beeld vindt maar ook dat ik de linkerkant leeg vindt ten opzichte van de kleine vink.
De achtergrond rechts is ook veel mooier maar zou niet weten hoe ik hem aan zou snijden.
De varens onderin vind ik wel een leuke toevoeging.
Haha..die smurf, vooral in gesprek blijven met jezelf of met een ander is altijd goed.
Het is voortdurend wikken en wegen: ga ik voor close-up of laat ik ook zijn natuurlijke habitat een rol spelen? Hier voor het laatste gekozen juist om te laten zien hoe klein sommige vogels zijn. En ja dan krijg je soms veel ruimte zoals hier links in de opname, voor mij is die lege ruimte in dit geval passend.
Ik zou ook niet weten hoe ik een andere uitsnede moet maken zoals Ronald Jan voorstelt, wel geprobeerd maar dan is de balans voor mijn gevoel weg. Uiteindelijk weer terug naar deze uitsnede.
Staat er fraai op! Ik twijfelde zelf wat over de uitsnede en dacht even aan een portretstand, maar bij nader inzien was het dat hem niet Het extra stukje natuur smaakt mij verder wel!
Het is inderdaad een Vink, maar naar mijn smaak kijkt hij de verkeerde kant op, hij/zij kijkt naar buiten inplaats van naar binnen. maar smaken kunnen nu eenmaal verschillen
Best lastig, het stuk stam wil je niet aansnijden, dus op zich prima zo, maar het vinkje had eigenlijk even naar links moeten kijken.......de natuur is niet altijd helemaal te sturen zoals je wilt.
Verder mooie plaat
Gr, Bert