Meneer de Raaf bovenop de Zugspitze
- GladiusMaximus
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
.
Mooi beeld. Het lijkt wel of deze aaseter een hele grote prooi te grazen heeft genomen.Jammer dat er niet iets meer tekening in de lucht zit om de voorgrond er meer los van te maken.
.
.
- Ron62
- Moderator
Bedankt nog allemaal.
@Rob, ik vind dat jij heel veel weet van dieren en vogel soorten, ik vergeet nooit dat jij toentertijd bijna alle soorten wist die ik in Gambia en in Ecuador gefotografeerd heb.
Wat betreft dat mos.....er zaten heel veel Alpenkauwen daarboven, dus vogelpoep genoeg.
@Gerard, dat is wel een heeeeeeeele grote prooi dan, de hele Zugspitze had ie aan z'n klauwen hangen.
Wat betreft de achtergrond.....dat is geen lucht, maar een besneeuwde berghelling, net zoiets als dat je op deze foto rechts onderin ziet:
@Rob, ik vind dat jij heel veel weet van dieren en vogel soorten, ik vergeet nooit dat jij toentertijd bijna alle soorten wist die ik in Gambia en in Ecuador gefotografeerd heb.
Wat betreft dat mos.....er zaten heel veel Alpenkauwen daarboven, dus vogelpoep genoeg.
@Gerard, dat is wel een heeeeeeeele grote prooi dan, de hele Zugspitze had ie aan z'n klauwen hangen.
Wat betreft de achtergrond.....dat is geen lucht, maar een besneeuwde berghelling, net zoiets als dat je op deze foto rechts onderin ziet:

- Rob Olivier
- Donateur
- Contacteer:
Wat een goed geheugen heb je! Maar je weet me te vinden als je weer met determinatievraagstukken komt te zitten, ik vind het leuk om te doen.Ron62 schreef: 13 jul 2026 17:44 @Rob, ik vind dat jij heel veel weet van dieren en vogel soorten, ik vergeet nooit dat jij toentertijd bijna alle soorten wist die ik in Gambia en in Ecuador gefotografeerd heb.![]()