Indrukwekkende plek.
Bij de scherp afgetekende schaduw van de vrouw verwacht ik ander licht in de ruimte.
Heb je in de nabewerking aan het licht gewerkt.
Is de vrouw je metgezel?
Het witte vlak aan de bovenkant, ik neem aan een soort van verlaagd plafond stoort me een beetje,
en mede omdat hij in een punt loopt ziet er wat vreemd uit.
Ik vind de 'punt' bovenin ook een beetje vreemd eruit zien, net of dat ie later in de foto geplakt is/of ie er niet echt bij hoort, maar voor de rest een mooie plaat.
Mooi door het ruwe van de muren en vloer.
Ook "model" staat op de correcte plaats in het beeld.
Wel eens met sommige commentaren ivm grijze driehoek bovenaan.
Het zeer egale vlak zonder enige tekening noch structuur staat wel in schril contrast met de rest van de foto.
Bedankt voor de reacties
Vanwege de opmerkingen heb ik er een kleurenversie bij gezet met een ongepoetst plafond.
Ben benieuwd wat jullie daar van vinden..
Ik snap dat je het plafond gepoetst hebt. Een omgeving waar (of je het nu mooi vindt of niet) heel zorgvuldig over nagedacht is, en dan hang je een boel troep aan het plafond. Lampen van de Leen Bakker, een airco-unit, een beveiligingscamera, zonder enige samenhang, laat staan verbinding met de omgeving. Onvoorstelbaar. Er zijn anno nu toch wel zorgvuldiger manieren om dit soort dingen te regelen.
Maar de gepoetste versie oogt inderdaad onnatuurlijk. Ik krijg de neiging de betonstructuur van de muren naar het plafond te kopiëren...