Kolibrievlinder 2
Nog een uit de serie.

Bewerkt?: Ja | AI gebruikt?: Nee | Software: Adobe Photoshop
- Ronald Jan 76
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Ik vind hem wel mooi er zit nog beweging in , maar de bloem is ook een aandacht vrager.
- Rob Olivier
- Donateur
- Contacteer:
Knappe foto van deze moeilijk te fotograferen soort!
Ik had er vorige week een zittend op een blad, dat had ik nog nooit eerder gezien. Maar foto van niets want te ver en te hoog.
Ik had er vorige week een zittend op een blad, dat had ik nog nooit eerder gezien. Maar foto van niets want te ver en te hoog.
- Shuttersoul
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
Mooie scherpe vlinder en fijne scherptediepte. Ik vind het mooi dat er nog een flink stuk biotoop te zien is en ik ben blij dat de trend om alles groot in beeld te zetten een beetje voorbij is.
Bedankt voor de leuke reacties.
@ Ab59 .
Zou wel kunnen, dit keer laat ik hem zo. ik heb nog vele ander foto's en keuze genoeg dus wil hier niet verder aan werken.
@ Rob Olivier.
Ik heb er ook moeite voor moeten doen en regelmatig met de sluitertijden moeten experimenteren begonnen met 1/1200 tot 1/8000 st
Ik ben er een hele dag mee bezig geweest. En over hoog gesproken ik had soms ook een trap nodig om erbij te komen . Alles is gemaakt met een 60 mm macro-objectief.
@ Ab59 .
Zou wel kunnen, dit keer laat ik hem zo. ik heb nog vele ander foto's en keuze genoeg dus wil hier niet verder aan werken.
@ Rob Olivier.
Ik heb er ook moeite voor moeten doen en regelmatig met de sluitertijden moeten experimenteren begonnen met 1/1200 tot 1/8000 st
Ik ben er een hele dag mee bezig geweest. En over hoog gesproken ik had soms ook een trap nodig om erbij te komen . Alles is gemaakt met een 60 mm macro-objectief.
- Rob Olivier
- Donateur
- Contacteer:
En zoveel inzet maakt de foto de topfoto die hij is!Ahum schreef: 23 jul 2026 00:40
@ Rob Olivier.
Jullie ook bedankt.