Nikon D80 met 300mm en 1.4 extender
-Iso 200
-Sluitertijd 1/80
-Diafragma f/5.6

Maar de licht omstandigheden waren wat magertjes het dier stond namelijk net in de schaduw en dan zal je altijd zien dat de zon ook nog even snel achter de wolken verdwijnt
Ik vind zelf de scherpte niet helemaal optimaal vooral op de kop, maarja zoals ik al zei ik ben een pietlut 

ik ben gewoon jaloers op wat jij daar eventjes op een plaat zet
beestje staat er erg mooi op en dat ie zo en stukje achter die takken staat is net heel mooi

Mendel schreef:Is dat een verzoek tot verandering van je nick
Frans schreef:Kun je misschien nog aangeven waar al dat licht vandaan kwam?In je exif staat dat er niet geflitst is.
mrJanneman schreef:Ik vind hem ook wel mooi. Wel lijkt de kop wat te licht van kleur

Wij streven zo naar perfectie dat we vergeten dat imperfectie ook mooi kan zijn

Ik vind het ook een hele mooie plaat, Juffrouw Mier
Maar de licht omstandigheden waren wat magertjes het dier stond namelijk net in de schaduw en dan zal je altijd zien dat de zon ook nog even snel achter de wolken verdwijnt

pipanda schreef:Dat de zon net even weg was is hier denk ik juist een pluspunt, anders had je licht gehad op de verkeerde plaats, nu heb je een mooie egale verlichte foto die je zo heb kunnen bewerken dat toch het hert het meest verlicht is. Als je licht heb op de verkeerde plaats, is zo'n bewerking gelijk een heel stuk moeilijker
wim schreef:...ben tot dit resultaat gekomen...