Thanx voor de leuke reacties. Er zit niet niet een speciaal verhaal, doel of idee achter. Tijdens een fotoshoot van dit meisje zomaar het idee dit ook eens te doen. De sluier paste wel heel goed bij de shoot waar we mee bezig waren. Van die shoot laat ik later deze week of volgende week enkele resultaten van zien. Ben het nu nog aan het bewerken.
Dit is echt een geweldige foto. Fijne licht en een mooie bewerking. Ik weet niet of je bewust die roze doek bij de groene ogen hebt gekozen, maar dat is werkelijk een uitstekende combinatie. De intensiteit van de ogen is echt subliem!
zo..nu heb ik even geen superlatieven meer over....mooi dus!
Fraaie opname in een setting die je wel vaker ziet... Mooie felle kleur van de hoofddoek... Met een beetje scrollen vraag ik mij af of je een reepje van de bovenkant zou kunnen halen, tot net over de haargrens.... In tegenstelling tot de andere opnames die vaak een meer exotische uitstraling hebben vind ik deze wat speelser, mogelijk door het felle roze en de wat harde belichting.
Vin1 schreef:Prachtig! Mooi dat roze doek met die warme huidtint en die mooie scherpe ogen. En het licht valt heel mooi waardoor het de juiste sfeer krijgt.
Overigens denk ik wel dat het kader gewoon weg mag of een ietwat dunnere lijn,... de kleuren zijn zo sterk en fel dat ik denk dat het zonder zwart mooier zou zijn.