1.

2.

3.

4.

5.

6.

6a.

Bedankt voor het bekijken.
. hele mooie serie. de tweede foto is heel apart met die slak in de oksel van de plant.

korandoke schreef:mooi reeksjes, maar zou wat meer aandacht schenken aan de compo
greets
ken schreef:Inderdaad het juiste licht, maar toch ook de juiste fotograaf die de juiste foto's maakt. Ikzelf vind de 2de ook heel apart en mooi. Het slakkehuisje mocht voor mij nog iets scherper. Met welk diafragma is de foto gemaakt?
Groetjes,

pipanda schreef:Mooie serie, de slakjes staan er scherp op.
Kwa compositie is het hier en daar inderdaad niet ideaal. Maar dat blijft altijd moeilijk, achteraf is het altijd makkelijk denken dat hier wat minder en daar wat meer ruimte mooier is.
3e foto daar zou ik links en onder nog wat af croppen om de slak nog iets meer uit het midden te krijgen.
bij de 5e foto zit de ruimte aan de verkeerde kant imo maar de andere kant is weer te druk waardoor dat oogje bijna wegvalt in die achtergrond.
De 6e vind ik de leukste van deze serie, erg grappig hoe het beestje met zijn neusje tegen het takje zit. Ik zou als ik jou was overigens hier kijken of er hier geen staande foto van te croppen is. volgens mij is die ruimte er wel