Was nog best moeilijk met dat weinige licht
F1

F1 update: Alles wat strakker en minder verscherpt. alles wat witter. zo zou ik hem dan uiteindelijk leveren aan mensen die ik niet ken.. denk ik..

F2

F3

F4

En werd ook steeds geroepn voor kiekjes van mensen die samen op de foto wilde. dus ja ik heb zo'n 300 foto's geschoten. Heb het bruitspaar alleen hier geplaatst omdat ik weet dat hun het geen probleem vinden dat ik ze op internet plaats. de rest doe ik maar niet erwijl daar eigenlijk de mooiste foto's bij zitten. Maarja die mensen ken ik niet. Heb de foto's vandaag aan bruidspaar gegeven en ze waren er heel erg blij mee... Ze vonden het een beetje duur om een fotograaf voor de hele dag te hebben. ze hadden mij ook gevraagt om het te doen maar heb nee gezegt omdat ik nog geen prof ben. Moet eerst nog heel wat shoots oefenen. Die foto's kunnen maar een keer gemaakt worden natuurlijk...
Ik had dat net zo.

@win schreef:Foto 1 is leuk en spontaan, maar (even afhankelijk wat de bedoeling is van de foto's) zou ik nog kiezen voor een betere nabewerking (m.n. tanden een beetje ontgelen en zeker niet zo enorm naverscherpen).
Foto 2 kan eigenlijk gewoon niet. Zijn hoofd is heel erg rood en ze staan er alletwee een beetje gek op
Foto 3: leuk standpunt en weer een spontaan plaatje. Zie verder ook mijn opmerking bij foto 1
Foto 4: Helaas geen meta data, maar het lijkt een groothoekfoto met behoorlijk wat vertekening waardoor de man er niet op zijn voordeligst uitkomt. Verder een prima foto (alhoewel ook een beetje erg rood).

)