en beter dat je de rottijd hebt doorstaan,want ik ben erg gecharmeerd van jou werk!

jumper schreef:Dames in hun element en terecht. Mooie foto's waarbij ik vind dat de eerste uit den toon valt. Zou als aparte foto moeten geplaatst worden.
Voor mij is het ook aangenaam kijken ook al ben ik 1000% Hetero. Reden is mischien dat deze gemaakt zijn door een dame.
Wat ik mij afvraag je plaatst 5 foto's waarvan er vier met oogkontakt waarom de eerste foto niet?
Nummertje trekken, Sta al een heel week op de hoek van de straat met een 1 nummertje dat ze mogen trekken om mijn body komen in te oliën![]()
![]()
Jumper

Vin1 schreef:Leuk gedaan. Ik kijk liever naar de dames. Maar goed, de dames zijn er blij mee heb ik gelezenNu maar weer wat dames hoor
Henry schreef:San, ik heb hier wel een stuk beton gevonden waar je op kunt staan...
ik ga er niet op staan Henry...
@win schreef:
hahaha...ik ga helemaal met Vin1 mee, maar wil nog toevoegen dat ik het erg mooie foto's vind. Beetje erg veel body builder type, maar goed vastgelegd, vooral de eerste drie. Bij foto 4 en 5 valt het model helemaal weg in de achtergrond. Persoonlijk had ik dan wat licht op de achtergrond gezet om wat diepte te creëren.

niet mijn ding...
Byangel schreef:De eerste twee foto's zijn niet scherp nee dat klopt, maar voor mij hoeven ze allemaal niet zo heel scherp te zijn. De eerste foto is een bewegende fotoDe 3e foto vind ik echt heeel sexy en de uitsnede heb ik met opzet zo gedaan, maar dat zijn jullie nu onderhand wel van me gewend haha...
En de laatste foto's....zucht....sja dat was erg leuk...(het is overigens een goede vriend van me hoor, ja alweer haha)...