huisgenoot 2
- @win
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Zeker een beter portret dan de eerste post. Nog net voldoende detail in de silhouet. Wel ga ik met Kelly mee over de uitsnede. Jammer dat net de elleboog mist, net als de schouder. Ik denk dat ik hem zelf dan nog iets krapper zou croppen (zodat het stukje gordijn rechtsonder net weg is).
Ik zie nog een kleine onvolkomenheid boven zijn schouders. Iets wat met editen niet goed is gegaan wellicht. Of zo genomen, maar dan zou ik het persoonlijk nog steeds even weghalen.
Ik zie nog een kleine onvolkomenheid boven zijn schouders. Iets wat met editen niet goed is gegaan wellicht. Of zo genomen, maar dan zou ik het persoonlijk nog steeds even weghalen.
- flipjetiel44
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
geslaagde opname, door houding en uitwerking.
Maar zoals alle anderen al opmerkten croppen tot onder de spierbal van de gebogen arm.
Maar zoals alle anderen al opmerkten croppen tot onder de spierbal van de gebogen arm.
- Pim56
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
Ik heb toch een voorkeur voor de eerste foto, maar dan met wat minder bovenkant. Overigens ben je iets te enthousiast met de levels aan de gang gegaan, dat zie je aan de linkerkant van zijn borst (voor de kijker rechts). Verder redelijk spannende foto: wat doet hij daar? waar kijkt hij naar?