Vooral de 1e foto kan ik wel waarderen. Kleuren passen goed bij het onderwerp. De 2e foto vind ik de bewerking net even te. Ik begrijp wel dat je de auto onherkenbaar hebt willen maken.
eerste vindt ik erg mooi 2de ook prima moment alleen de bewerking vindt ik iets minder als de vlam en de metalen delen van de kachel/vuurplaat scherper waren, en alleen de auto en de ramnen van het huis er achter waren bewerkt.
Foto 1 vind ik een interessante foto er is veel te zien, maar toch niet te druk...de man vooraan is toch een vast onderdeel van de foto waar je meteen blijft hangen en dan pas verder gaat kijken. Ik zou de ketel juist niet wegcroppen zoals eerder iemand schreef, op een of andere manier vind ik het een toegevoegde waarde, het sluit aan bij het geheel. Foto 2 wil mijn aandacht niet zo vasthouden, ik vermoed vanwege de bewerking want eigenlijk heeft de foto toch ook iets interessants....
Voor mij zeker foto 1. Foto vertelt een verhaal. De meegepakte omgeving in de foto is daar onderdeel van. Zo krijg je een beeld van de persoon die aan het lezen is.
Ben ook absoluut voor ketel erop. De sobere kleuren in de gehele foto, maar ook het gebroken witte shirt die de man enorm centraal (als thema) in de foto plaatst,spelen een grote rol in de foto. Artestieke docu zou ik het bijna willen noemen:)