Op straat in Luanda

Mensen in alle vormen en maten
Plaats reactie
Eus
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Vrouw

Op straat in Luanda

Bericht Geplaatst:

Dag allemaal. Een paar maanden geleden heb ik deze foto gemaakt, in Luanda (Angola).
Elke dag weer zie ik zulke mooie en fotogenieke momenten, helaas is het erg lastig om dit goed vast te kunnen leggen :( . Meestal omdat ik het niet erg prettig vind met m'n camera op straat te lopen (veiligheid), of omdat ik in de auto zit en niet even kan uitstappen, of ik heb mijn eigen kinderen bij me op straat en dan heb ik alle aandacht nodig voor hen in de drukte.
Hoop dat dit in ieder geval een beetje een beeld geeft van het spelen op straat van de kinderen hier.

Groetjes, Eus :foto

Afbeelding
Pedro
Lid
Lid
Geslacht: Man

Re: Op straat in Luanda

Bericht Geplaatst:

Goed in beeld gebracht. Met beperkte middelen toch veel plezier hebben en ook de 'westerse coole' gebaren kennen.
Peter
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Man

Bericht Geplaatst:

Leuke plaat. Vierkante keuze bekoort mij wel.
Mooi kleurrijk. Behoeft wel wat naverscherping ;)
Eus
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw

Bericht Geplaatst:

Hij is zeker wel naverscherpt, ben bang dat er eerder te veel ruis op zit... Hmm toch nog eens naar het origineel kijken of ik dat wat beter kan onderdrukken op een of andere manier...

Het is zo mooi soms om kinderen te zien spelen op straat (maar helaas ook vaak erg triest of gevaarlijk wat ze doen...). Wat een verschillende werelden zijn er op aarde...
Plaats reactie

Terug naar “Portretten”