Belichting vind ik wel mooi. Klein plukje haarschaduw rechterwang (voor kijker) zou nog weg mogen. Vind het een beetje jammer dat het model erg centraal staat. Verder veel reflectie in haar ogen. Wat heb je aan belichting gebruikt?
Bedankt voor de reacties. Hier juist gekozen voor een centraal beeld en frontaal (ze kan het makkelijk hebben). Over de belichting alles uitgepakt dit keer: - 3 sofboxen, links, rechts en (nieuw voor mij) van boven. Niet geheel symmetrisch geplaatst. Waarvan links de minste watts. - 2 spots op de achterwand, volledig symmetrisch en even sterk.
Echt mooi gedaan!!!!! persoonlijk vindt ik het jammer dat ze haar rechter arm iets van haar lichaam af houdt, daar lijkt het "breed" door zoals eerder vermeld. De symetrie veranderen in is heel eenvoudig te veranderen (als je dat zou willen).
Ik zelf heb er ook nog eens kritisch naar gekeken en toch inderdaad denk ik ook aan de onderkant nog iets eraf (loopt nu te breed uit, wat ik wel mooi vind is de lichte schaduw van haar schouder) en wellicht boven nog ietsje meer.