Strakke opname, zonder snor een stuk beter inderdaad. Er zitten trouwens nog wel wat haartjes op de kin. Ik zou persoonlijk de tanden ook wat witter hebben gemaakt.
Mooi! Ik heb 24 november een shoot als deze met veel make-up en close-up foto's.
De bewerking van de foto vind ik erg jammer (vooal omdat de foto zelf zo mooi is). Je ziet de bewerkingsvegen in de achtergrond. Ik denk dat je er nog wat meer tijd aan zou moeten besteden om het helemaal goed te krijgen.
Op haar kin zitten ook nog de nodige haartjes die weg moeten en haar tanden zijn erg geel. Bij zo'n close-up moet alles helemaal perfect zijn, want alles valt natuurlijk op.
Belichting heb je overigens goed gedaan. Erg mooi zacht licht en geen afleidende schaduwen.
Laatst gewijzigd door @win op 04 nov 2009 10:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Bewerkingsvegen is inderdaad erg slordig gaan we nog zeker wat aan doen. De haartjes op haar kin denk ik toch zo te laten. Perfectie is toch niet haarloos en porie loos? Al kan het wel wat verder worden terug gebracht.
Hoi Danda nette foto! Ik wil zo iets ook nog eens doen! Mooie schepte en zo. ik heb alleen het idee dat de huid wat te grijs is. Ik zou hem denk ik iets meer kleur geven, of juist helemaal grijs maken!