Gisteren heb ik een hele leuke en gezellige fotoshoot gedaan met Sharon (u wel bekend?) en Mirte. Hier alvast een eerste foto (of moet ik zeggen de eerste vier foto's?).....
Heel leuk idee, beeld weet je meteen vast te houden, zou bijvoorbeeld een goede invulling zijn geweest voor de maandopdracht strip...
Blonde model staat er goed op, eveneens de bladeren die geworpen worden.
Het bruinharige model, zou ik bij de meest rechtste opname iets meer van gelaat hebben willen zien.
Mischien was het ook sterker wanneer de opacity van de lagen van het bruine model, met elke stap iets toenemen, zodat de meest linkse net als een schim zichtbaar is...
Erg leuk gedaan. Vind de voorgestelde optie van Mendel ook wel een idee.
Wat heb je voor een achtergrond gebruikt, deze komt mij nu een beetje te vlekkerig over Als tweede zeurpuntje zou ik iets meer detail willen zien van het onderlichaam van het rechter model.
Het in stapjes steeds zichtbaarder maken van het linker model was ook de bedoeling, maar bij een lagere opacity zag je op een gegeven moment eigenlijk niets meer.
Als achtergrond heb ik een standaard 2,70m rol gebruikt, maar die heb ik met photoshop moeten verlegen (verdubbelen zelfs). Ik ben bang dat de vlekken daar vandaan komen.
Het was een leuk geintje en ik ga hem zeker nog een keer doen onder betere omstandigheden (belichting van het basismateriaal was niet opperbest).
Laatst gewijzigd door @win op 10 nov 2009 07:28, 1 keer totaal gewijzigd.
hahahaha...makkelijk als je forumbekenden als fotograaf kunt vragen bedoel je waarschijnlijk?
Nee hoor, was inderdaad heel erg leuk om te doen. Twee enthousiaste vriendinnen op de foto zetten is nooit een straf. (en nu heeft ze meteen een mooie foto voor de miss photodromeverkiezing)