Jessica 3

Mensen in alle vormen en maten
Plaats reactie
Niels
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Jessica 3

Bericht Geplaatst:

Hier nog 2 plaatjes van Jessica.
Ik neem aan dat dit niet bij naakt hoeft te staan.
Ik hoor graag wat er beter kan!
Afbeelding

Afbeelding
Martinvh
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Jessica 3

Bericht Geplaatst:

Mooie foto's hoor Niels :up

Foto #1 vind ik alleen haar ketting wat storen, wat mij betreft mag zo'n foto puur zijn, zonder enige toevoegingen,.. + misschien iets scherper op de ogen, maar denk dat dat door wat plaatselijke verscherping nog wel te doen is ;)

Foto #2 Mooi licht, maar ik twijfel ietsie over haar houding,... je hebt nu een erg groot vlak "rug/schouder" frontaal in beeld wat haar misschien ietwat "groter" over laat komen dan ze in werkelijkheid is.
Misschien dat een ( kom ik weer met m'n krappe crops ) krappere crop daar wat bij kan helpen ;)

Verder wederom mooie platen :up
Peter
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Bericht Geplaatst:

1 vind ik tof :up. Kettinkje stoort mijn persoonlijk niet

2 zie Martin

En nee dit hoort in mijn ogen zeker niet in 'naakt'.
Diebe
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

leuke foto's weer
en de ketting vind ik niet zo erg in foto 1 hij kleurt mooi mee en hoeft absoluut niet bij naakt.
Kan me wel iets voorstellen bij commentaar op de rug van de 2e foto en die hoeft ook niet naar naakt al zou het bij deze wel wat makkelijker te beargumenteren zijn.
Mendel
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Bij de eerst had ik graag oogcontact gehad, zou hem sterk maken in deze pose. Hier zijn de kleuren voor mij het natuurlijkst.

Tweede, oogt gesoft op de huid, en de kleuren neigen naar iets van rood/geel. Pose met massieve schouder stoort mij ook.
Henry
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Voor mij mag je meer spelen met licht en donker, zeker in deze shoot. Ik vind deze voor dit beeld te egaal belicht, waardoor de sfeer er niet in zit :S
De tweede zou ik van onder ook flink croppen.
@win
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Met name foto 1 vind ik erg mooi, maar wat Mendel zegt volg ik ook wel. Hij zou idd nog mooier zijn als het model in de camera had gekeken. Verder zitten er nog al wat lichte glimplekken op het gezicht, misschien kan je die in de nabewerking nog verwijderen. Alle foto's bij elkaar die ik in de afgelopen 3 posts heb gezien is het een hele leuke serie geworden.
paly
Lid
Lid
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Vind het licht bij 2e niet mooi door de omhooglopende neusschaduw.
Idd, onder een stuk croppen. Haar schouders en rug komen door deze crop en houding zwaar over.
jumper
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Twee mooie poses. Of het is omdat we het niet gewoon zijn maar ik vind bij de eerste foto dat er teveel licht is . niet overbelicht maar teveel. Dit is een intieme foto dus je verwacht intiem licht. Wat je gebruikt is alles behalve intiem. Dus het zal zijn omdat ik dit niet gewoon ben dat het koppeke zegt "nee". Maar zoals je weet kun je het koppeke trainen maar daar is wat tijd voor nodig. ;) Ook wat meer scherpte op de ogen

Tweede foto zit volgens mij het licht verkeerd.
Als ik de foto algemeen bekijk dan lijkt het dat ze in een lichte schaduw zit. Ik geloof dat ze het diffuus licht noemen. Maar als je dan de neus bekijkt dan zie je aan de schaduw dat er een lichtbron staat. En dat verbreekt dan voor mij het gevoel van dit diffuus licht
Het werpt ook geen mooie schaduw van haar neus. Het lijkt nu dat ze een moedervlek heeft.
Jumper BB
Plaats reactie

Terug naar “Portretten”