vanmorgen eindelijk weer een stukje kunnen lopen en daarbij ook meteen maar weer de camera meegenomen. Dit is Ameska, een van onze knuffelberen F4 1/200sec 86mm iso 125
F4 1/200sec 112mm iso 125 update:
Laatst gewijzigd door pafeme op 04 nov 2009 01:15, 2 keer totaal gewijzigd.
Laag standpunt in combinatie met de "vriendelijker" achtergrond maken voor mij de eerste als de betere foto. De tweede lijkt last te hebben van een licht blauwzweempje
Goed om te horen dat je weer op de been bent. Foto 1 geeft de indrukwekkenheid van het beest goed weer. De tweede heeft een wat apartere compositie. Zou nog iets meer blauw uit de donkere delen van de vacht halen.
vind #2 de beste en zeker de update. Straalt nl actie uit. In #1 vind ik de houding van de voorpoten en kop wat eigenaardig, waardoor het dier wat plomp en dik overkomt (hopelijk niet op de hondestaart getrapt) Trouwens voor de zekerheid nog even gekeken of hij ter beoordeling was ingestuurd.
Is altijd moeilijk om dit soort foto's te beoordelen. Wegens de band van de fotograaf en de knuffelbeer. 'tis gevaarlijk om tegen zo'n achtergrond, als in 2, te fotograferen. In 1 is de foto aangenamer om kijken, al vind ik daar de scherpte niet 100%. Het blijft een moeilijke dicipline honden. Of ze zijn te snel of je krijgt er geen beweging in. Maar leuke foto's waar je later nog plezier aan gaat hebben Hoe stond je focus. Jumper BB
Mooi gedaan zeg Erg goed standpunt en lekker scherp op de ogen. Bij de 1e vind ik de achtergrond het mooist Bij de 2e vind ik de houding weer net wat mooier Maar door de kleuren ga ik uiteindelijk toch voor de 1e als mooiste foto
Erg leuke actie momenten, voor mij is de eerste de favoriet vanwege de wat natuurlijker en meer gekleurde achtergrond. Lage standpunten zijn uitstekende gekozen en het is idd net een knuffelbeer