In de naam van de vader en de zoon en de ............
-
korandoke
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
hemelse fotos niks op aan te merken
amen heuu greets
@vioto als je dit geen passende titel vind neem ik je dat niet kwalijk, maar als je u zelf heilig vind zou ik zeker geen foto trekken in het huis van god want dat wordt zeker gezien als godlaster!!! u zal zeker naar de hel gaan nu
amen heuu greets
@vioto als je dit geen passende titel vind neem ik je dat niet kwalijk, maar als je u zelf heilig vind zou ik zeker geen foto trekken in het huis van god want dat wordt zeker gezien als godlaster!!! u zal zeker naar de hel gaan nu
- Dieder Plu
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Zou je nietLouise.V schreef:Zooooo....Dieder speur ik hier iets van een klein beetje jaloersheid![]()
![]()
Prachtige serie hoorenne..... ik ga helemaal voor de tweede,super scherp en mooie kleuren
![]()
Ivangaal, ik denk dat je de titel eens goed en begrijpend moet lezen.
Ik lees hier toch niet "en de helige geest. Ik denk dat Doxske dit, bewust of onbewust heeft weggelaten, juist om deze misverstanden te vermijden. Ik zou ook deze titel geven zonder de derde van de heilge drievuldigheid te noemen, om niet spottend over te komen.
Of gaan we hier de weg van de zweedse kartoenen op.
On topic, vogel mooi vastgelegd. Op de juiste plaats, op het juiste moment afgedrukt.
Volgende foto, deze in duikvlucht.
Jumper BB
Ik lees hier toch niet "en de helige geest. Ik denk dat Doxske dit, bewust of onbewust heeft weggelaten, juist om deze misverstanden te vermijden. Ik zou ook deze titel geven zonder de derde van de heilge drievuldigheid te noemen, om niet spottend over te komen.
Of gaan we hier de weg van de zweedse kartoenen op.
On topic, vogel mooi vastgelegd. Op de juiste plaats, op het juiste moment afgedrukt.
Volgende foto, deze in duikvlucht.
Jumper BB
Horizontale duikvlucht
Jumper BB
Jumper BB