Groet Niels

Nagtie schreef:Ik vind het wel erg jammer dat ik op mijn laatste 2 topics maar 1 reactie heb gehad! Dit is wel even de laatste poging voor mij..

mido schreef:Ik mis vooral scherpte op de stepper en de ruimte waarin hij stept zou ruimer mogen. Nu lijkt de weg voor de stepper op te houden zeg maar.
Als persoonlijke foto voor de actie van je broer, (ik had het elders gelezen) is ie natuurlijk helemaal leuk.Nagtie schreef:Ik vind het wel erg jammer dat ik op mijn laatste 2 topics maar 1 reactie heb gehad! Dit is wel even de laatste poging voor mij..
Ik snap wel dat je het jammer vind, maar met alle respect; ....je bent de enige niet hoor. Hoe vaak dit anderen gebeurt is niet te tellen.
Daarnaast moet je niet vergeten dat je in de sporthoek zit....wordt toch even in andere aantallen bekeken als bijvoorbeeld in portretten....

Nagtie schreef:De foto's die ik echt mooi vind post ik niet uit angst dat die niet mooi worden gevonden.

Nagtie schreef:En ik ga daarom niet zitten wachten op een antwoord en vraag dus om reacties, want ik post hier niet om oohh's en aahh's te krijgen. De foto's die ik echt mooi vind post ik niet uit angst dat die niet mooi worden gevonden.

)

Nagtie schreef:nee want op mijn mooiste foto's wil ik wel alleen oohh's en aaah's haha!
jumper schreef::jump![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jumper BB
Nagtie schreef:??? sorry misschien ben ik ouderwets maar ik kan niks met smileys! Geen idee wat je nu wilt zeggen!
De foto is zo mooi dat je er springerig van wordt, vervolgens raak je in shock, maar ook helemaal maf, je b*k valt open zo mooi. Je ziet groen en geel van jaloezie? je wordt er zelfs sarcastisch van, de foto ontroerd je diep, als je bent bij gekomen nog een keer.