greets
Geisha shoot met Vy + 2xupdate
-
korandoke
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
vind het knap gedaan
greets
greets
- @win
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Contacteer:
Iedereen bedankt voor opmerkingen en overwegingen
@Nagtie; het model was niet wit gemaakt, maar een Geisha is helemaal wit. Ik heb de huid dusdanig bewerkt dat hij wit bijna is. Bewuste keuze dus.
@Sharon: Lippen zijn inderdaad al genoemd en hoe meer ik er naar kijk, hoe meer ik het er mee eens ben.
Ik heb foto 1 opnieuw bewerkt en als update bovenin de post toegevoegd.
@Nagtie; het model was niet wit gemaakt, maar een Geisha is helemaal wit. Ik heb de huid dusdanig bewerkt dat hij wit bijna is. Bewuste keuze dus.
@Sharon: Lippen zijn inderdaad al genoemd en hoe meer ik er naar kijk, hoe meer ik het er mee eens ben.
Ik heb foto 1 opnieuw bewerkt en als update bovenin de post toegevoegd.
Prachtig idee, mooi uitgevoerd...
Heel mooi !!!
Heel mooi !!!
- DandA
- Lid

- Contacteer:
Ik zie dat je wat foto's hebt toegevoegd. Ook die zijn heel mooi geweldig scherp.
Wel het wit van de doek om haar heen te overheersend te groot het loopt b.v. breed uit naar onder dat maakt het nog groter deze had in mijn ogen moeten worden aangesnoerd met b.v. een brede band (hé dat doen zie ook vaak...)
Wel het wit van de doek om haar heen te overheersend te groot het loopt b.v. breed uit naar onder dat maakt het nog groter deze had in mijn ogen moeten worden aangesnoerd met b.v. een brede band (hé dat doen zie ook vaak...)
- @win
- Lid

- Contacteer:
Bedankt voor de opmerkingen
@DandA, ja dat vastsnoeren was een goed idee geweest.
@Jade: Het was geen kimono, maar een witte satijnen doek. De kimono's die we hadden vond ik qua kleur niet mooi.
@Jingles/Wendy; de wimpers zijn inderdaad opgeplakt
@DandA, ja dat vastsnoeren was een goed idee geweest.
@Jade: Het was geen kimono, maar een witte satijnen doek. De kimono's die we hadden vond ik qua kleur niet mooi.
@Jingles/Wendy; de wimpers zijn inderdaad opgeplakt

- Remkodevos
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Contacteer:
Prachtig, Heel mooi gedaan. Wat er wel of niet, van klopt, het idee is wel heel goed en uitvoering is ook super. Heel gaaf.
Mooi van kleur, de door tekening van de huid maakt in dit geval niet uit. Dat hoort wel bij het thema. Super mooi. Zeker interesse in meer.....
Mooi van kleur, de door tekening van de huid maakt in dit geval niet uit. Dat hoort wel bij het thema. Super mooi. Zeker interesse in meer.....