Wegens het (nog) ontbreken van een fijn studiosetje heb ik vandaag een shootje gedaan met het licht wat door de ramen komt. Gaat best hoor, daar niet van, maar niet alles lukt vlekkeloos. Ben benieuwd naar reacties en opbouwende kritiek. Groetjes, Simone.
Raamlicht is ideaal Met deze houding zou ik toch 1) die 2 ringen laten uitdoen; 2) ze rechtdoor laten kijken 3) lichtmeter van de camera instellen op spotmeting en dan op het hoofd richten Ik zou hem opnieuw doen als ge kunt met die opmerkingen rekening houdend Veel plezier
Ik vind hem erg leuk! Orgineel en goed uitgevoerd. Ik vind het juist leuk dat ze niet in de camera kijkt. De ringen zou ik wel afdoen. Zwartwit past er mooi bij!
@sharonnetjee : ik bedoel : rechtdoor kijken maar dat mag ook ietsjes zijdelings omdat ge nu veel teveel wit van de ogen hebt en dat oogt niet zo mooi (vind ik)
Ik vind de foto geslaagd! Haar ogen vind ik erg spreken....de uitstraling bevat speelsigheid en humor. Enige jammere vind ik de ringen om de vingers, lijdt toch wel af. En als zeurpunt zou het omgeslagen deel onder de ogen iets meer detail mogen hebben, omdat het nu in het midden geheel doorloopt in de rest van het witte stof en rechts achter is er een soort schaduw.
Dank jullie voor reacties & complimentjes! Eens kijken, de ringen! Totaal niet aan gedacht en blijkbaar stoorde het me ook niet maar ik zal er op letten de volgende keer! Contrast doek was er natuurlijk wel maar doordat ik van veel wit hou in B/W is dat verdwenen. Mido ziet in haar ogen speelsheid en humor, dat is net wat ik wilde laten zien! Blij mee! En AJL, ik heb foto genomen op spotmeting gericht op haar oog. Wat bedoel je met richten op hoofd?
Vind hem erg leuk, uitsnede en ondeugende ogen zijn super. Ringen vind ik niet opvallen, wel vind ik de foto net iets te licht! Je raakt wat detaillering kwijt...