Persoonlijk vind ik dit één van de indrukwekkendste roofvogels ( uit mijn archief ), ik vind het wel een mooi contrast met al die schitterend gefotografeerde kleinere vogelsoorten die ik op dit forum tegenkom
Laatst gewijzigd door HansvdSluis op 27 jan 2010 21:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi Hans
Ik vraag mij af waarmee je fotografeert, en of je veel bewerking doet. Ik vind dat je kleuren heel raar zijn. Ik kan het slecht benoemen, misschien kan een ander het aangeven.
Dag Nagtie, fotografeer met een Canon EOS 1000D, foto gemaakt met 50 mm lens.Oorspronkelijke foto is donkerder, maar ik wou de achtergrond meer licht geven (paint shop pro ) Waarschijnlijk te enthousiast geweest met bewerken.
een prachtige vogel,maar de foto is wat minder, zoals al aangegeven de overbelichting, kleuren maar ook de comp. is een vrij drukke achtergrond,ook de vogel in het hoekje doet er geen goed aan. sorry maar kan er niet meer van maken
Dit zijn idd de mooiste arenden! Zeer imposant en pas te zien als je ernaast staat. (heb ik gedaan ) Respect voor deze vogels. Ik ben niet snel angstig met een vogel op de hand maar dit is heel wat anders!
Foto op zich vind ik ook niet zo. Net een slechte copy van een foto.
Heb je de kans om ze weer eens te fotograferen?
Vogels zijn gefotografeerd in Vogelpark Avifauna, een tweede kans is dus aanwezig. Commentaren zijn duidelijk. Waren wel m'n eerste foto met dit toestel, maar dit is geen excuus.
ik sluit me aan bij voorgaande commentaren. Over het algemeen is 50mm ook niet echt een geschikte lens om er in een dierenpark iets moois van te maken. Een lens met iets meer zoombereik (hoeft niet eens heel veel te zijn) kan hierbij wel prettig zijn. Ik weet niet of je daar de beschikking over hebt?