yvonne 2

Mensen in alle vormen en maten
Plaats reactie
wim v
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee

yvonne 2

Bericht Geplaatst:

Afbeelding
Mendel
Lid
Lid
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: yvonne 2

Bericht Geplaatst:

Mijn eerste reactie ik had wat meer aan de onderzijde willen zien, en toen daagde het me, dat je dit model onlangs liet zien, waarop de nadruk teveel op de boezem lag, tis ook nooit goed..... :blush

Deze is voor mij veel krachtiger dan voorgaande, goed oogcontact, met een vriendelijke blik. Verlichting ziet er gelijkmatig en aangenaam uit.

Ik heb dus wel wat problemen met de onderzijde. Komt deels door afsnijden, maar ook deels door strakke houding van de schouders naar voren, oogt niet vriendelijk zoals haar gelaat juist wel uitstraalt.
Henry
Lid
Lid

yvonne 2

Bericht Geplaatst:

Houding in combinatie met haar blik (iets onwennigs) maken voor mij dit een mooi portret :up
Belichting ziet er goed uit. Enig verbeterpuntje ligt in het gebruikte brandpunt. Een iets groter brandpuntsafstand zou haar linkerschouder iets minder dominant in beeld hebben gebracht.
DandA
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Toch in verhouding tot boven haar hoofd mis je wat aan de onderzijde. De huid is denk ik roder dat dat hij hoort te zijn. (met het zwart pipetje op de achtergrond zou helpen denk ik)
flipjetiel44
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

een gezellige open meid.
De schouder voor komt wel wat te veel naar voren gebogen over.
Bij het scrollen vond vond ik dat je wel kunt croppen op de plek waar het zwarte bandje gedraaid zit. Dan komt het portret beter over, en is de schouderpartij wat minder dominant.
Plaats reactie

Terug naar “Portretten”