(Exif : alles Canon 7D + 500 mm - f 7,1 - iso 400. Volledige exif 's zijn in de foto 's ingesloten en te openen met een exif-reader, zoals pe Opanda).

Mvg.

Mag ik vragen waarom jij deze teveel verscherpt vindt ? Zie jij ergens halo 's ?, of is er een andere reden ?Tony schreef:lijken me alle drie wat te veel verscherptzitten wel allemaal goed in hun jasje

Ik dacht eerst ook dat ze een beetje onnatuurlijk scherp waren, maar denk dat ze gewoon knetterscherp zijnHo-Merris schreef:Mag ik vragen waarom jij deze teveel verscherpt vindt ? Zie jij ergens halo 's ?, of is er een andere reden ?Tony schreef:lijken me alle drie wat te veel verscherptzitten wel allemaal goed in hun jasje
Mvg.

Mendel schreef:...Tweede voelt als een bolletje wol aan, veel diepte. Durf ik te zeggen dat deze me het minste aanspreekt door zijn pontificale central plaatsing ...
quote]
Dit beeld is opgebouwd aan de hand van de bissectrice, vertrekkend uit de linker benedenhoek. Het sterke punt, met name het oog van de vogel, bevindt zich op deze lijn.
Het oog mocht nog ietsjes verder naar links, want dan zat het op het snijpunt van twee bissectrices, MAAR dan kwam ik in problemen met de staart...![]()
Mvg.