Grtz Dieder

Wat moest hij dan doen ? Stoppen en de foto makenHo-Merris schreef:Man man, da 's toch niet te doen, al rijdend fotograferen.
Gevolg is er : kon een hele leuke opname zijn, maar is niet echt scherp, al is ie imho oververscherpt... Bovendien kon de compo ook iets beter : vogel zit nu wat laag in 't beeld...![]()
Hoop dat je deze trukken achterwege laat, zodat wij nog 's samen ergens, al staande of zittend, rustig vogels kunnen fotograferen...![]()
Mvg.

lena shoot schreef:Blijkbaar is het wel te doen he, want de foto is wel goed en ik denk toch wel scherp genoeg als je de omstandigheden erbij neemt. Iets hoger in beeld plaatsen is slechts een koud kunstje, dat weet iedereen
![]()
Als je m liever weg wil Dieder Plu, geef je maar een seintje.
Ik heb nog eens al je fotos doorlopen en ik ben stikjaloers op 99% van jouw beelden, maar ik leer er ook veel uit. Ik denk dat ik eens uit mijn schuiltentje en uit mijn tuin moet komen en ook eens elders op zoek moet naar die mooie beestjes, zoniet haal ik nog geen fractie van jouw portefeulle!
Als je ooit een leerling nodig hebt om je lunchbox te dragen, dan gil je maar![]()
Greets, Lena

Het is pas als je midden in de natuur zit ...dat je pas beseft hoe mooi hij kan zijn .AJL schreef:Geweldig hoe gij intens leeft met uw natuurfotografie; fijn dat we zo iemand in ons midden hebben.