Jumper BB

Akira schreef:Deze heeft wel wat, knap gedaan want ik denk dat dit best lastig was zo te kregen met het volle tegenlicht. Zou dat zwarte stukje rechtsonder tegen het kader even wegclonen, want het leidt nu wel een beetje af.
lena shoot schreef:Ja, inderdaad, deze heeft wel wat met die zon net achter het hoofd, zal niet eenvoudig geweest zijn en dat heb je goed gezien![]()
Ik volg Akira wat betreft het plantje, en met alle alle respect voor jouw visie, al was dit het enige groen in een omtrek van 50km, .. het stoort enorm (en de rest van de omgeving staat ook niet op deze foto
)!!!
Verder zou ik ook je naam (welke best mooi is) rechtsonder plaatsen, nu is het geplaatst alof jij de beeldhouwer bent en ik weet, je bent iemand met veel capaciteiten, maar deze trek ik toch sterk in twijfel![]()
Greets
Lena

heidelroosje schreef:De enige foto die ik van Cuba heb, is op het vliegveld.. leuke oude helicopter en een typische Cubaanse politieauto

jumper schreef:heidelroosje schreef:De enige foto die ik van Cuba heb, is op het vliegveld.. leuke oude helicopter en een typische Cubaanse politieauto
En wat is daar de reden van. Mocht je niet binnen van Fidel.
Jumper BB
) 
heidelroosje schreef:jumper schreef:heidelroosje schreef:De enige foto die ik van Cuba heb, is op het vliegveld.. leuke oude helicopter en een typische Cubaanse politieauto
En wat is daar de reden van. Mocht je niet binnen van Fidel.
Jumper BB
Jawel hoor... TUURLIJK mocht ik binnen van mijn vriend Fidel..![]()
Maar we hadden een tussenlanding op Cuba, op weg naar Mexico..
Heeee, ik zie dat ik de politieauto kwijt ben.. (en nog meer foto's kwijt ben)