Mooi dat die twinkeling nog in het oog aanwezig is. Erg duister sfeertje, wil je niet tegenkomen op je wandeling. Ben wel een beetje aan het twijfelen of er boven of onder niet toch nog een stukje af moet, hij ligt nu wel erg in het midden en is niet verkeerd, maar toch... twijfel... twijfel...
Mooie bewerking Compositie / houding van het beestje vind ik niet zo optimaal. Ik denk dan een beetje andere houding van dit beestje een mooiere foto had opgeleverd. Denk ook dat een positie iets meer uit het midden (waterlijn) mooier is => mijn voorstel: ietsje van onderen er vanaf
Daarom twijfel ik zo, dat water voegt juist wat toe, dus zonde om het weg te halen, haal je van de bovenkant wat weg klopt het geheel ook niet meer zo... lastig deze.
Je zou nog kunnen proberen om te croppen tot dat randje in het water (een centimeter of zo van onder) hou je meer water over dan je huidige crop maar misschien trekt het balans dan naar de goede kant door.
Deze kan zo in een griezelfilm want je weet niet hoe groot die beest is? Is het een jong of een echt monster. Wat ik wel weet is dat ik hem mooi vind Wendy...
Update vind ik beter Omdat het water niet rimpelloos is, is de spiegeling ook niet "perfect" en de door jou uitgevoerde crop in mijn ogen een juiste keuze geweest
Mooie foto. Doe mij maar gewoon de eerste crop. Vind die tweede. Links is de grens water lucht niet echt zichtbaar, waardoor het de indruk wekt dat een en ander scheef staat.