An sich een net portret, met een zachte dromerige pose van model en zachte belichting op haar gelaat. Alleen de hard gekleurde rode leuning van de bank, is qua kleur en contrast te dominant aanwezig naar mijn smaak.
Mendel schreef:An sich een net portret, met een zachte dromerige pose van model en zachte belichting op haar gelaat. Alleen de hard gekleurde rode leuning van de bank, is qua kleur en contrast te dominant aanwezig naar mijn smaak.
Vond het juist wel wat hebben... Het is de rand van de tafel met een kleedje erop
Ja...ik denk dat ik Mendel bijtreed. Als rood een onderdeel is van het model, trekt het de aandacht naar het model; als rood het onderdeel is van een attribuut..;gaat de aandacht naar het attribuut en niet het model. Ik zou mij er meer achter kunnen zetten als rood onder haar arm was en aan de zijkanten het grijs of zo was. Snap je mijn visie?
Ik heb nu geen tijd, maar ik stel voor dat je de rode doek selecteert en midden grijs maakt, eigenlijk redelijk donker grijs. Het zal een knappe foto zijn. De rest laat ge in kleur. (dat is niet selectief z/w maken)