Kattebeest

Behalve vogels en insecten
Plaats reactie
Wijnand
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Kattebeest

Bericht Geplaatst:

Mijn eerste post hier.

Ik ben nog niet bijzonder lang bezig met fotograferen, dus ik maak nog wel stomme fouten, maar die zou ik mbv dit forum er snel uit moeten kunnen halen! :D

Over de foto: geschoten met heel gebrekkige lichtomstandigheden (het was gezellig donker) dus moest ik voor een ontzettend hoge ISO-waarde gaan.

Afbeelding

Afbeelding

(Ik verontschuldig me alvast maar voor het heel duidelijk zichtbare haartje onder het linkeroog in #1, die zal ik er in ieder geval uit schoppen :blush )
Mendel
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Kattebeest

Bericht Geplaatst:

Dit zijn voor mij plaatjes voor het familiealbum, leuk voor te hebben maar fotografisch niet zo aansprekend. De eerste oogt onscherp, en oogt in de beeldopbouw willekeurig. Zoek eens op het web naar compositie + fotografie.

De tweede is thuis op de stoel gemaakt, waardoor je geen fotogenieke omgeving hebt.
[saskia]
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw

Kattebeest

Bericht Geplaatst:

Ahh schattig, nee maar serieus, erg mooie kat en ook geslaagde foto's :)
Wijnand
Lid
Lid

Kattebeest

Bericht Geplaatst:

Ik zal kijken of ik het beestje nog eens een keer zover kan krijgen dat hij gewoon stil blijft zitten. Kijken of ik het beestje dan ook op een wat fotogeniekere plek te pakken kan krijgen. Hij ligt ook wel vaak op bed, dus dat is misschien een betere plek ook meteen!

@Lena: Ja, die foto's waren midden in de huiskamer 's avonds gemaakt, met heel zwak licht. De ISO lag dacht ik ergens steeds rond de 3200 of 6400. Ik heb hem maar niet op 12800 gezet omdat je dan écht alleen nog maar ruis ziet.
Plaats reactie

Terug naar “Dieren”