Een reeksje speciaal voor Pafeme.
Een knappe vrouw in een strak lederen pak op een snelle motor heb ik altijd al ongelooflijk sexy gevonden. Vraag me niet waarom hé. Want ik heb niet iets speciaals met leder of race-motoren.
Maar het geheel vindt ik een perfecte combinatie. Stoer, zacht, verleidelijk en afgelijnd.
Dit weekend echter was ik op een kleine re-enactement van de middeleeuwen en daar was een meisje met een zwaard. Een niet echt super-knap meisje maar de combinatie meisje-zwaard met de bijpassende zwoele hakbewegingen vond ik eigenlijk al bijna even sexy als de "vrouw-lederen pak-motor-combo".
Waarschijnlijk is het dezelfde mix van 'stoer-zacht-verleidelijk en afgelijnd' die het hem hier ook doet

.
Volgens mij moet de ideale sexy-combinatie dus een slanke meid in een lederen pak op een motor en mét een zwaard zijn

.
En aangezien Pafeme al een aantal ingredienten heeft en ik wel voor het zwaard kan zorgen dacht ik...niet dat het dringend is hoor, maar mocht ze eens in de buurt komen......
(Pafeme, je stuurt me nog een PB'tje om de juiste dag en uur af te spreken? Bedankt alvast hé

).
Het bewuste meisje met haar zwaard. Die houding alleen al hé

:

Het meisje met haar zwaard in een verleidelijke pose:

Een wel zeer zwoele close-up van het meisje in actie:

In deze foto zie je zwaard dan wel niet maar je voelt gewoon dat het er is hé?

: