Op deze uitstap heb ik alleen gebruik gemaakt van m'n Sigma 120-400mm met OS, alle foto's zijn uit de hand genomen. Voor mij is deze test geslaagd, hopelijk vinden jullie dat ook.
Lekkere serie weer! Foto 1 is net alsof ie in the wild is gemaakt Mooi al dat groen om hem heen. Kheb alleen een btje het gevoel dat de foto wat scherper kan. Foto 2 is een fraai portret met mooie scherpte. Oogt op mijn scherm wel erg donker! Foto 3 is Foto 4 lekker scherp prima van kleur.
Kan me er niet aan onttrekken dat originelen rete scherp moeten zijn. Je uploads zijn ietwat minderscherp....zie dit aan je tekst. Upload jij de originele afmetingen naar PB?.... PB verkleind niet echt lekker is mijn ervaring. Ik verklein op de voorhand tot 900 pix langste zijde en heb aangegeven dat ie zelf tot 800 mag gaan.
De serie: Mooi neergezet zonder het gevoel te hebben dat dit in een dierentuin is gemaakt dat maakt voor mij dat dit goed is geslaagd ....en 2 is zeker mijn favo!!
@ Libbe: Ik verklein m'n foto's in CS 3, ik heb daar een handeling voor gemaakt, verkleinen - omkaderen en naam toevoegen, daarna "opslaan voor web" en uploaden naar photobucket. Vanuit photobucket plaats ik dan een link naar het forum.
Misschien zijn er betere manieren om dit met beter resultaat te doen, tips zijn altijd welkom.
Mooie scherpe serie.... Beesten mooi "geschoten." Foto 3 heeft mijn voorkeur omdat de andere wat gewoontjes ogen, recht toe recht aan. Met alle respect hoor, zou dat nog niet zo snel voor elkaar krijgen... Foto 3 heeft gewoon net iets extras.