[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1823: Undefined array key 2824 [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1833: Trying to access array offset on null [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 1833: Trying to access array offset on null Lotte + update - Photodrome.nlPhotodrome – Beoordelen van Creatieve Fotografie & Visuele Producties
Vanmiddag snel deze foto gemaakt van mijn dochtertje. Qua bewerking niet heel erg veel gedaan. Naar zwart/wit omgezet en een beetje gespeeld met het contrast en vignette toegepast. Zelf vind ik de foto geslaagd, maar natuurlijk hoor ik graag jullie meningen.
Mijn eigen update
Laatst gewijzigd door Gast op 15 mei 2010 20:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn dochtertje was hier helemaal niet vrolijk. Ze was hier heel erg ver in gedachten, en moet ook eerlijk zeggen dat ik in deze foto geen vrolijkheid kan vinden.
II is mooier, namelijk de bewerking van Wendy.. En euhm..
Ze straalt niet zoals jij zegt dat ze doet.. in gedachten, niet vrolijk.... althans, zover ik 'plastisch' kijk... Jij als moeder weet dit tuurlijk beter.. Dus blijf ik absoluut uit discussie...
Wendy, moet zeggen dat ik deze bewerking zeker ook mooi vind. Alleen vind ik het gezicht nu iets te hard belicht. En ja ben het eens dat de bewerking van mij dan te donker is.
Heidelroosje, Je mag je gerust zeggen wat voor emotie jij ziet in deze foto.
Een prachtig meiske! De foto is ook erg mooi. Zou alleen wel iets lichter gaan, maar dan iets minder hard dan Wendy's versie, om nog wat sfeer te behouden.
Hoewel ik de update van Gemini zeker geslaagd vind, vind ik jouw eerste foto ook zeker prachtig. Het heeft iets ingetogens. Alsof je een kijkje neemt in het leven van Lotte. Ik hou wel van dit soort foto's. Erg mooi gedaan