Met de nadruk weer op serie, voor de sfeer.
1. De eenzame fietser

2. Landschap

3. De molen van Bels

4. Ook typisch Twents...

5. En de laatste

groet,
Martin

Daar heb je op zich gelijk in. En dit is nog de minst 'drukke' van de foto's die ik van deze molen maakte. Maar voor de serie vond ik 'm wel geschikt.wilw schreef:#3 vind ik een beetje uit de toon vallen. De anderen laten een wijds landschap zien met indrukwekkende luchten. Deze is veel drukker, waarbij het onderwerp "ingesloten" wordt door de elementen in zijn omgeving.

Tja, aan die schaduwen kan ik weinig doen, en de plantjes laat ik liever staan...polariteit schreef:foto 3 viond ik iets te druk/slordig. door vooral de plantjes rechts onder en de warrige schaduwen op het huisje
Ik had het helemaal niet verwacht, maar de streek is plaatselijk veel glooiender dan ik had vermoed. Was dus soms best wel trappen...polariteit schreef:Is 5 scheef of is het landschap glooiend?

Ik ook, maar daartoe ben ik niet altijd in de gelegenheid. Dit zijn van die foto's die ik tijdens fietstochten of wandelingen maak, dus meestal in de latere ochtend of de middag. Vandaar ook geplaatst in een (sfeer)serie.drommens schreef:Fijne serie, maar het lijkt erop dat ze allemaal met vrij hard licht genomen zijn, oftewel midden op de dag? Ik werk zelf altijd liever met het strijlicht dat je 's ochtends vroeg of 's avonds krijgt.