Vertel dan eens wat voor lens je gebruikt? Nikon d70S had ik al gezien, maar welke lens? (merk en welke zoom) Ben ik nu wel benieuwd naar. Stoppen kan je altijd nog doen. Uiteindelijk stopt IEDEREEN een keerAJL schreef:Ja...ik heb niet genoeg geld om een goede lens te kopen.en een sensor zonder veel ruis te produceren....zou het beter zijn als ik zou stoppen met foto's maken?

Er zijn nu genoeg die jaloers zijn op jou hoor met de sigma 150-500! Er zijn mensen hier die het met minder doen......AJL schreef:Ja...ik heb niet genoeg geld om een goede lens te kopen.en een sensor zonder veel ruis te produceren....zou het beter zijn als ik zou stoppen met foto's maken?

Wel dat is een sessie....en op sommige momenten stelt ge die in en dan....schiet ge een uur met zelfde instellingen en dan denk ge weer aan uw insellingen, de zon is anders en ge gaat weer veranderen.pdm_fotografie schreef:Had je met die 1/640e je iso niet wat lager kunnen zetten op 190mm?

Dus, lens en camera zijn wel oké denk ikAJL schreef:Wel dat is een sessie....en op sommige momenten stelt ge die in en dan....schiet ge een uur met zelfde instellingen en dan denk ge weer aan uw insellingen, de zon is anders en ge gaat weer veranderen.pdm_fotografie schreef:Had je met die 1/640e je iso niet wat lager kunnen zetten op 190mm?

Nee nee...alle 3 de beroepsfotografen hebben mij gezegd dat de d70 een ruisrijke sensor heeft; de d300 is stukke beterjanp schreef:......
.........
........
Dus, lens en camera zijn wel oké denk ik