portretje
- gjdenbesten
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
Mooi meisje, mooie pose, mooie compositie, mooie uitsnede, mooi scherp, mooie kleur, mooie sproeten en mooi licht en dus mooi gezien en geschoten in een fractie van een seconde. Portretje? Je doet jezelf te kort...
TC waardig
TC waardig
- Frans
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
Ben het eens met lovende woorden over compositie, pose en licht, uitsnede, scherpte en dof.
De kleuren van de huid vind ik wat te gedesatureerd en de midtonen wat te donker. Het portret wint aan levendigheid als je dat corrigeert.
De kleuren van de huid vind ik wat te gedesatureerd en de midtonen wat te donker. Het portret wint aan levendigheid als je dat corrigeert.
- Wolves fotografie
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Gefeliciteerd met TC!
Mooie foto van een meidje met een leuke sproetenkop!
Compo en pose helemaal goed, de kleur heb ik wel wat moeite mee. Ik vind de foto pas helemaal tot zijn recht komen met de update van Peter. Die ziet er in mijn ogen waarheidsgetrouwer uit qua kleur.
Mooie foto van een meidje met een leuke sproetenkop!
Compo en pose helemaal goed, de kleur heb ik wel wat moeite mee. Ik vind de foto pas helemaal tot zijn recht komen met de update van Peter. Die ziet er in mijn ogen waarheidsgetrouwer uit qua kleur.

- gjdenbesten
- Lid

Hartelijk gefeliciteerd met de TC!
Ook leuk om de updates te zien. Kijk aan zo'n topfoto kan je bijna??? niet verprutsen.
Ook leuk om de updates te zien. Kijk aan zo'n topfoto kan je bijna??? niet verprutsen.