Mijn hond is dol op springen
en ik zet regelmatig een parcours op
nu wilde ik maandag foto's maken
maar ik doe iets verkeerds
Het gaat mij puur om het springmoment

1/108 f 3,2 iso 400
wie kan mij helpen?

eehhh die stand heb ik al lang geprobeerd want heb heel de gebruiksaanwijzing van voor tot achter door gespitpdm_fotografie schreef:Wat ik zo lees, mogelijkheden om dit scherper te krijgen genoeg
• Vijf functies tegen onscherpte waarmee onscherpe foto’s automatisch worden tegengegaan.
• Continue opname op hoge snelheid met caching vóór de opname: maak tot 45 continue opnamen met een snelheid van 10 beelden per seconde. Hierbij hebt u de mogelijkheid tot 40 beelden op te nemen voordat de sluiter helemaal wordt ontspannen. Op die manier hoeft u nooit meer bang te zijn dat u een seconde te laat bent.
Misschien je enthousiasme toch even de camera aan de kant leggen en je boekje lezen

Hartstikke leuk zo'n functie maar als er te weinig licht is om een degelijke sluitertijd te behalen heb je nog steeds bewogen foto's.• Continue opname op hoge snelheid met caching vóór de opname: maak tot 45 continue opnamen met een snelheid van 10 beelden per seconde. Hierbij hebt u de mogelijkheid tot 40 beelden op te nemen voordat de sluiter helemaal wordt ontspannen. Op die manier hoeft u nooit meer bang te zijn dat u een seconde te laat bent.