Prachtige foto waar je echt de diepte ingetrokken wordt, ramen aan de rechterkant zorgen voor een mooi lichtval, Kleuren maken de foto mooi af, hele gafe plaat
Erg mooie plaat. Belichting is erg bijzonder en mooi. Alleen jammer dat de deurpost niet helemaal recht is, maar licht scheef staat. Comp is verder wel mooi
Plaat is heel mooi.
Alleen de bewerking op de voorste muur boven en links (waar je tegenaan kijkt) vind ik net iets teveel van het goede.
Die zou ik even uitknippen en op 50% of zo zetten.
De bewerking in de gang is top!
wauw, of je zo de diepte ingetrokken wordt, erg gaaf. Knallende kleuren een erg aansprekende plaat voor mij, ook het licht aan het einde van de gang doet me nieuwschierig maken, naar wat daar achter is.
Zit een goeie diepte in die voor spanning kan zorgen echter mi de lichte rand van deur en stenen verbreekt dat gevoel zo ik de foto op zich niet zo spannend vind en een echt tunnelvisie ontbreekt.
Diepte zit er lekker in, maar iets in de plaat laat hem toch niet helemaal lekker wegkijken.
Heb het idee dat het met de voorste muurdelen heeft te maken, eisen net ietsje te veel de aandacht op...
Ik vraag me af of je het origineel nog hebt bewaard. Eventueel zou je het dan terug kunnen bewerken en het nieuwe resultaat kunnen bijplaatsen. Het lijkt mij boeiend om de evolutie te zien.
Mooie foto met veel diepte
maar zoals hier al gezegd had ik hem liever gezien met een beetje minder "voor"muur ,
want deze trekt een beetje de aandacht weg van de prachtige diepte ,