Gaaf gedaan, heel mooi licht in de manen Ik twijfel wel een beetje aan de compo. Ik had de ruimte boven liever aan de onderkant gezien. Maar wie weet stond daar wel een raar niet fotogeniek hekwerk waardoor je deze keus kwa compo hebt gemaakt.
Dank jullie wel, ben een beetje gewend om de een of andere manier om bij portretten veel ruimte boven het model te geven, is er zo maar ingeslopen, en met de tak vondt ik het wel wat diepte geven.
Kon inderdaad niet verder naar beneden, paardje stond bij prikkeldraad, waarbij de bovenste draad met hulp van andere netjes is weggecloned.
Mooie warme plaat van dit paard Schitterend beeld geworden door een juiste opnamestandpunt (ooghoogte en beeld in de achtergrond), mooie scherpte en scherpteverloop en warme kleuren. V.w.b. de belichting: een heel klein flitsje (-2EV) had het paardje denk ik nog iets mooier belicht zonder dat dit schade berokkend zou hebben aan de sfeer in de foto
Fraaie plaat met mooie belichting op de manen. Persoonlijk had ik de kop graag nog wat lichter gezien, zoals Henry ook al aangaf. En de achtergrond had juist weer wat donkerder gemogen, zodat het paardje wat meer loskomt!